ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

30 stycznia 2014

"Rozegrałbym to wszystko inaczej"

A dzisiaj tak. Ostatnia piosenka Casha, pożyczona od pana You Tube, a tekst w celach edukacyjnych pożyczony ze strony:


I hurt myself today,
To see if I still feel.
I focus on the pain,
The only thing that's real.
The needle tears a hole,
The old familiar sting.
Try to kill it all away,
But I remember everything.

What have I become?
My sweetest friend.
Everyone I know
Goes away in the end.
And you could have it all,
My empire of dirt.

I will let you down.
I will make you hurt.

I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair.
Full of broken thoughts
I cannot repair.
Beneath the stains of time
The feelings disappear.
You are someone else,
I am still right here.

What have I become?
My sweetest friend.
Everyone I know
Goes away in the end.
And you could have it all,
my empire of dirt.

I will let you down.
I will make you hurt.

If I could start again
A million miles away.
I would keep myself.
I would find a way.

Zraniłem się dzisiaj,
By zobaczyć, czy wciąż czuję.
Skupiam się na bólu,
Jedynej rzeczy, która jest prawdziwa.
Igła, drąży dziurę
Stare znajome ukłucie.
Próbuję się tego pozbyć,
Ale pamiętam wszystko.

Czymże się stałem?
Mój najdroższy przyjacielu.
Wszyscy, których znam,
Na końcu zawsze odchodzą.
Mogłeś mieć to wszystko.
Moje imperium z kurzu.

Zawiodę Cię.
Sprawię, że będziesz cierpiał.

Noszę swą koronę cierniową
Na moim tronie kłamcy.
Przepełniony zepsutymi myślami,
Których nie potrafię naprawić.
Pod plamami czasu
Uczucia zanikają.
Jesteś już kimś innym,
A ja wciąż jestem tutaj.

Czym się stałem?
Mój najdroższy przyjacielu.
Wszyscy, których znam,
Na końcu zawsze odchodzą.
Mogłeś mieć to wszystko.
Moje imperium z kurzu.

Zawiodę Cię.
Sprawię, że będziesz cierpiał.

Gdybym mógł zacząć od nowa
Milion mil stąd.
Rozegrałbym to wszystko inaczej.
Znalazłbym drogę.


Czy nie prawdziwe?

2 komentarze:

  1. Każdemu wydaje się po latach, że rozegrałby to inaczej -
    ale to tylko złudzenie. Bo są różne etapy rozwoju w życiu człowieka i 20-latek myśli zupełnie inaczej niż człowiek po 50-ce.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. smoothoperator5.02.2014, 15:43

    No cóż, biorąc sobie do serca twoją uwagę, pewnie do końca nie da się przewidzieć przyszłości, ale mimo wszystko, pewne rzeczy wymagałyby niezbędnych korekt... a rzeka, niby ta sama, a już inna płynie ... szkoda, choć nie ma to już dla mnie żadnego znaczenie... byle tylko zabić tę pamięć .. z tym łatwiej
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń