ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

02 października 2019

SAMOKRYTYKA

... czyli obrazkowa historia, jedna z tych, które wydarzyły się zupełnie niepotrzebnie i bez sensu.
(wszelkie podobieństwo do osób jeszcze żyjących jest uzasadnione)
1.

2.

3.

4.

No dobra, nie musi być worek ziemniaków.
Oddam w dobre ręce za:
- 8 ziemniaków,
- 2 duże pomidory,
- 1 kiszony ogórek,
- 1 ogórek ale nie szklarniowy, taki krótki z kolcami,
- 3 cebule,
- sporą łyżeczkę soli,
- krztynę pieprzu do smaku,
- pojemniczek jogurtu typu bałkańskiego...
... no...

[02.10.2019, Dobrzelin]






8 komentarzy:

  1. Zawsze twierdziłam, że panowie w pewnym wieku są bardziej atrakcyjni, niż w niemowlęcym...wartości faceta nie mierzy się włosami na głowie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a według mnie z tej retrospektywnej wystawy wcale nie wynika to, że atrakcyjność rodzaju męskiego jest wprost proporcjonalna do przyrostu lat...

      Usuń
  2. Od zawsze wolałam starszych Panów: dojrzałych w mowie i czynie🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły jesienny dzień 🌞🍁☕😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale czy aż tak bardzo wyniszczonych upływem czasu???

      Usuń
  3. Dowcipna ta samokrytyka, ale za to przepis na sałatkę poważny.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a to Ci powiem, że i samokrytyka jest na poważnie...

      Usuń
  4. Oj, nie to nie TY... A myślałam, że studiowałeś w Łodzi, bo odnajdywałam pewne wątki łódzkie w Twoich tekstach. Cóż, nie ten czas, nie te miejsca, nie ten człowiek. To chyba tylko moje myśli chciały, żeby tak właśnie było... Pozdrawiam cieplutko, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... pewnie to nie ja, aczkolwiek rzeczywiście studiowałem polonistykę w Łodzi... pozdrawiam

      Usuń