ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

10 grudnia 2019

OBIADEK

Powiedzmy, że w celach terapeutycznych i aby zabić oczekiwanie, wzmóc cierpliwość, popiszę sobie, niedużo, bo jeszcze się męczę.
Tematem na teraz będzie zjedzony przed chwilą obiad.
Dzisiaj zamówiłem niewyszukany - nie łosoś, nie makrelę z warzywami, ziemniaczkami gotowanymi, duszonymi, podwędzonymi; nie kotlety i tym podobme... wziąłem sobie makaron z mielonym mięsem, a to mięsko o smaku idealnie dopasowanym do moich smakowych wyobrażeń.
 Do tego zupa marchewkowa, gęsta (są w niej też inne warzywa). W Polsce nigdy nie jadłem takiej zupy - zadanie dla żony.
No i woda. A tak to wygląda.
Miało być teraz zdjęcie ale coś nawala. A zatem na ten obiad zapraszam na fb.

[10.12.2019, Oslo]














6 komentarzy:

  1. Makaron z mięsem jak najbardziej mógłby się znaleźć i w moim menu, ale za zupę marchewkową raczej podziękowałabym. A Tobie lepiej od marchewki zrobiłby szpinak. Dużo zdrowia i cierpliwości życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchewkowa jest naprawdę świetna to w zasadzie warzywną z przewagą marchwi. Niestety że szpinakiem tak jak i Szczawin muszę uważać - nerka....

      Usuń
  2. Brzmi bardzo apetycznie, a zupkę znam, gotowałam synowi gdy był mały:-)
    Skoro jest apetyt, to idzie ku dobremu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda z tym apetytem, choć trzeba uważać, bo mimo wszystko przeważnie przebywam w pozycji leżącej Więc lepiej nie przesadzam z ilością.

      Usuń
  3. Ja jestem od 3 miesięcy na diecie lekkostrawnej. Ale nie narzekam, jest dobrze i zdrowo🥗
    Kulinaria, to jest to co lubię, dlatego wymyślam wciąż nowe dania.
    Smacznie pozdrawiam 🍵🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli obiadem Ci smakowal to będzie coraz lepiej.Angielska zupa marchewkowa to tylko marchewka z zielona kolendra i zmiksowana dla mnie bez smaku i za malo jarzynek.Makaroniku z sosem pozazdroscilam i jest dzisiaj na obiadek. Zdrowiej ,pozdrawiam Marta uk.

    OdpowiedzUsuń