ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

30 stycznia 2020

BEZE MNIE

"Tysiąc" czy "66" to gry może i nie bardzo szlachetne, choć wywodzące się z "mariasza" tak popularnego i dzisiaj u naszych południowych sąsiadów. Co innego "brydż" - ten towarzyski i sportowy.
Grywałem w przeszłości w brydża, ale bez przesady - nie zarywałem ciężkich, spowitych tytoniowym dymem nocy. Grywałem też w pospolitego, mieszczańskiego tysiąca.
W brydżu gdy karta nie szła, licytowało się szlachetne "pas".
W tysiącu gdy również nie dopisywało szczęście, mówiłem: " beze mnie".
No i jest "beze mnie". 

(w styczniu, Mieczysławów)

15 komentarzy:

  1. Nie bardzo rozumiem....
    Jesteś przecież.
    I bądż !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, ale tak jakby mnie nie było. Chyba nawet bardziej mnie nie ma, niż jestem.

      Usuń
  2. Nie od razu Kraków zbudowano...
    Ty przynajmniej w brydża grywałeś, dla mnie wydawał się zbyt zawiły, podobnie szachy. Pozostały mi gra w tysiąca i warcaby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam z kim grać... I w ogóle straciłem ochotę do gier

      Usuń
  3. Pozytywne nastawienie sprzyja leczeniu i zdrowieniu. Nie narzekaj, najważniejsze, żyjesz, a to już dużo.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie nie wiem, jak się pozytywnie nastawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjeżdżaj szybko w moje strony, rozruszam cię:-)

      Usuń
    2. Na razie nie mogę szybko...

      Usuń
  5. Klik dobry:)
    Nie zrozumiałam "BEZE MNIE", ale przeszył mnie niepokój o Ciebie - Gospodarzu Kawiarenki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam... W końcu przeżyłem sporo lat w zdrowiu. Passa się zmieniła... wszystko się zmieniło, bo stan zdrowia ma wpływ na mnóstwo rzeczy... a czasu się nie odwróci

      Usuń
  6. Nie znam "66", zapomniałam jak się gra w "tysiąca", a niedługo tak się stanie z brydżem, a uwielbiałam tę grę. Łączy nas teraz ograniczona sprawność, choć Ty masz perspektywy na odzyskanie pełni sił. Nie mów, że nie masz z kim grać, bo komputer to cudowne urządzenie. Można grać z nim(ja lubię kierki, brydż mi nie wychodzi) lub na stronach z grami poszukać partnerów do rozgrywek. Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lepiej, nie powiem, ale do pełnej sprawności mi daleko... może jej nie odzyskam. Najgorzej, że nie mogę długo siedzieć, więc nawet w te komputerowe kierki nie zagram. Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja mam takie podłączenie internetu, że nie mogę laptopa przenieść z biurka na kanapę czy do drugiego pokoju, ale może Ty wiesz jak komputer zrobić przenośnym, albo może masz tablet, a wtedy grac można na pół leżąc. Życzę wiary w odzyskanie pełni sił i nie zapominaj, że potrzeba jest matką wynalazku. Ja na wózku nie jestem w stanie wysiedzieć dłużej niż 3 godziny dziennie. Czasami jest to akcja jednorazowa, a czasami czas dzielę na rano i popołudnie. Uściski

      Usuń
    3. Trzeba by kupić dłuższe przewody... chyba coś takiego mają w sklepach. Mam tablet i telefon, ale wolę laptop, na którym do dwóch godzin z bólem mogę obecnie przesiedzieć... pozdrawiam

      Usuń
  7. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making money with it is as easy as 1--2--3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products on it's own!

    So, do you want to start making money?

    Click here to make money with the system

    OdpowiedzUsuń