CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

12 grudnia 2021

ZAPISKI Z CZASÓW DYKTATURY (590) PRZEKAZ DLA WYBORCÓW PISU.

 


    Otóż i dostaję na facebooku powiadomienia - reklamy od nieznanych firm. Jedynym ich wspólnym punktem odniesienia jest to, że pragnieniem sponsorowanego przez pisowskie państwo ogłoszenia jest to, abym opróżnił zawartość swojego portfela i przekierował pieniądze na inwestycje w Orlen, dzięki czemu zostanę uszczęśliwiony na całe życie.

    Z tego typu reklamami, które rosną, pomimo niskiej temperatury, jak grzyby po deszczu, postępuję w taki sposób, że wszystkie je (jest ich już chyba ponad setka) zgłaszam do administratora portalu jako oszustwo i chociaż zostaję przy tej okazji powiadomiony o tym, jaka wszczęta zostanie procedura w związku ze zgłoszeniem, ani razu administracja facebooka nie wypowiedziała się w tej kwestii. Mam prawo podejrzewać, że polski facebook nie po to odebrał od rządu pieniądze za ogłoszenia, aby teraz doszukiwać się w nim jakichś nieprawidłowości - dobra nasza!

    Poniżej odtwarzam znakomitą większość jednego z takich ogłoszeń reklamowych. Niebieski kolor to "wklejona" przeze mnie treść ogłoszenia.


    Poinformowano mnie: ORLEN stworzyło własną platformę inwestycyjną, aby pomóc każdemu Polakowi!

    Mam obejrzeć: Obejrzyj wideo, aby dowiedzieć się więcej

    Mam uwierzyć, że Gaz i ropa są teraz w rękach ludzi! Znaczy się, w czyich rękach, w rękach jakich ludzi? Polaków? Mam rozumieć, że jako Polska dysponujemy nieprzebranymi zasobami ropy i gazu?

    Mam uwierzyć, że mogę uzyskać: Uzyskaj dochód z zasobów swojego kraju! co by potwierdzało moje przypuszczenie, że Polska ma jednak nieprzebrane zasoby ropy i gazu.

    Aby stać się z dnia na dzień, ba, z godziny na godzinę człowiekiem bogatym mam podać:

Twoje imię

Twoje nazwisko

E-mail

    Mam wykonać telefon:

+48 512 345 678

    Mam dokonać "

Rejestracja

    Prawdopodobnie podczas rozmowy telefonicznej dowiem się:

Dlaczego jest to (znaczy się, jak rozumiem - inwestycja w Orlen) korzystne dla zwykłych obywateli?

    Niczym nie ryzykuję, bo ... chyba to jedyna taka inwestycja na kuli ziemskiej, gdzie nie występuje ryzyko przy znacznym zysku...

Znaczny zysk bez ryzyka.

    No właśnie, paliwo drożeje, a tu tymczasem... któż to osiąga największy dochód.... a może inaczej - po to są podwyżki paliw, aby ich produkcja i dystrybucja stała się...

Najbardziej dochodowy atut kraju

    Informuje się mnie, że odbędzie się...

Szybka wypłata środków na dowolną kartę Banku Polskiego ... czy "dowolną" ma oznaczać, że nie tylko moją, a na przykład żony pana premiera, która takową może dysponować?

    No i powtarzamy się

Co musisz teraz zrobić, aby zacząć zarabiać na zasobach kraju?

Zarejestruj się na tej stronie w powyższym formularzu

Poczekaj na telefon od eksperta finansowego i potwierdź rejestrację

Wpłać na swoje konto odpowiednią kwotę inwestycji, a wieczorem tego dnia otrzymasz pierwszy zysk

    Rekord świata: rano wpłacam odpowiednią kwotę, a wieczorem mam zysk. Jezus by tego nie dokonał. Wypadałoby jednak zapytać, co to jest "odpowiednia kwota" i jaki z tytułu jej wpłacenia osiągnę zysk.

    Znajduję tę odpowiedź już na pierwszej stronie nieznanej mi (a może Państwu coś ta spółka mówi?) "Real estade boop", która powołuje się na nasz ukochany pisowski rząd, którego dowartościowuje zdjęciem znanej z wysokiego IQ pani Ogórek/ Otóż czytam, że:

I dzisiaj postanowiłem to wypróbować, zainwestowałem 900 zł i w ciągu tygodnia otrzymałem na swoją kartę bankową 17457 zł

    Nie zmyślam, tak było w sponsorowanej na facebooku reklamie - wpłaciłem 900 złotych, a już po tygodniu stan mojego konta wynosi ponad 17 tysięcy złotych.

    Reklamę uwiarygadnia Pan Wojciech Jasiński Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki PKN ORLEN. Nie będę się już rozwodził nad pismem, jakie skierował do obywateli Pan Przewodniczący, poza jednym sformułowaniem:

"Po dwuletnim kryzysie ceny produktów naftowych gwałtownie wzrosły. Nasza firma podjęła decyzję o 4-krotnym zwiększeniu produkcji gazu i ropy."

    Patrzcie no - Orlen nie ma własnej ropy i nie ma gazu. Kupuje te produkty głównie w Rosji, a ja ośmielam się zauważyć, że chyba umknęła mojej uwadze informacja, jakoby Rosja chciała zwiększyć czterokrotnie dostawę do naszego kraju ropy i gazu.

    Pozostawiam ten tekst bez komentarza.


[12.12.2021, Toruń]



6 komentarzy:

  1. Chyba inaczej tego procederu nie da się określić jak "ale jaja jak berety". Myslalam ze nie ma juz takich myślących inaczej ,żeby dac wszystkie swoje dane,nr konta i wpłacić jakieś swoje pieniądze i UWIERZYC ze za tydzień wypłaca wielokrotność sumy wplaconej.Ale może się myle ,bo skoro inni potrafią z 700 zrobić grube miliony bez żadnego wysiłku ...pomysłowość ludzka nie zna granic w oszustwach i to najczęściej bezkarnych.Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciekawsze jest to, że w ten proceder zaangażowany jest rząd, a nie, powiedzmy, jacyś nie wiadomo jacy naciągacze. Dwuznaczna jest też rola facebooka, którego administratorzy przymykają oczy na te fejki, a z drugiej strony występują jako obrońcy praworządności i standardów tego społecznowościowego portalu. Facebook, jak widać, sprzedał się za rządowe srebrniki, gdyż te fejki są sponsorowane. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nikt nie ostrzega przed naciągaczami firmowanymi Orlenem z Ogórkową. Rośnie drugi Mejza?
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbywa się regularna promocja narodowego naciągacza... w sumie za nasze wspólne pieniądze.. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz rację, lepiej bez komentarza, gdyby miał być mocno niekulturalny...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i potem dziwimy się, że wśród zwykłych obywateli tego kraju tyle cwaniactwa. Pisowski rząd daje przykład.

      Usuń