CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

02 kwietnia 2023

WERSETY (13) DO PRZECHODNIA

  



   *   *   *

 Przechodniu

który nie spojrzysz na mnie

bo mój konterfekt

patrzy z tamtej strony

kamiennej tablicy

na cmentarną alejkę

posypaną miałkim piaskiem

powiedz pozostałym przy życiu

że starałem się być uczciwy

i nie sprawiałem większego kłopotu

żyjącym

niech się na mnie nie gniewają

że odszedłem bez pożegnania

tak jakoś wyszło.


[03.04.2023, Toruń]


3 komentarze:

  1. Ilość postów zamieszczonych w pierwszym kwartale tego roku, przyprawiła mnie o zawrót głowy. Obyśmy nie odchodzili bez pożegnania, bo każdy za kimś tęskni. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniej Cię pozdrawiam Andrzeju.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odchodząc bez pożegnania czy żegnając się jednak, zawsze zostawiamy kogoś w rozpaczy...

    OdpowiedzUsuń