CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

26 października 2023

ZAPISKI Z CZASÓW DYKTATURY (967 – 968) ZMIANY. SAMOCHWAŁA W KĄCIE STAŁA...

 

967.

Idą zmiany, nie tylko polityczne, ale również te w pogodzie. Poniżej dwa zdjęcia z mojego okna: pierwsze z wczoraj, to jest z 25 października tego roku, gdzieś około południa zrobione; kolejne z 17 sierpnia tegoż roku. Przemija kolor, przemijają dni i godziny, tygodnie, miesiące i lata. Ja bardziej pasuję do tego pierwszego zdjęcia.

i



968.

Zagadka z natychmiastową odpowiedzią – kto wypowiedział te słowa?

Absolutnie genialna i przenikliwa decyzja prezesa Kaczyńskiego o wyznaczeniu Andrzeja Dudy w 2014 roku jako kandydata na prezydenta” – powiedział... Andrzej Duda podczas uroczystości mianowania Marcina Mastalerka na urząd szefa Kancelarii Prezydenta.

Toto ma naprawdę takie zdanie o sobie. A może toto nie jest „ludziem”?


[26.10.2023, Toruń]

3 komentarze:

  1. Ale heca! naprawdę myślałam, że nic mnie już nie zdziwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak w porównaniu z pawłowicz to pestka. Jak mi starczy nerwów, to udostępnię jej "pomyjosłowia".

      Usuń
    2. Pomyjosłowia to dobre określenie!

      Usuń