ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

08 kwietnia 2019

KOLAŻ


I nie śni mi się nic
nawet te motyle ulotne
lewa strona nigdy się nie budzi
ciemno wszędzie i głucho
kiedyś tyle miałem w głowie
na tak na nie odpowiedź
czemu kwiaty zwiędły dziś
tam w lustrze to niestety ja
serce miałem kiedyś młode
tak tak
kto nie doznał goryczy ni razu
na głowie ma kraśny wianek
nic naprawdę nic nie pomoże
się ściemnia
się ściemnia.

[07.04.2019, Dobrzelin]

6 komentarzy:

  1. Oby Twoje sny były zawsze pogodne.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się śni, o ile śpię w ogóle...
    Pięknych snów życzę i zdrowego spania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy sobie ucinam poobiednią drzemkę, zawsze śni mi się rodzinna wieś.
    Żadne "Dziady" mnie nie prześladują.
    Pozdrawiam.
    P.S. Nie kombinuj przy blogu, bo potem nie można się na niego dostać lub opublikować komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... powinienem dopisać, że nie śni mi się nic lepszego. Czwartą część "Dziadów" po prostu uwielbiam (za mało miejsca na uzasadnienie, choć potrafiłbym wykazać dlaczego). A z blogiem to jest tak, że przemyśliwałem nad jego pogodnym zakończeniem... pozdrawiam

      Usuń