ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

17 stycznia 2022

MUZYKA DOBRA I PRZYJEMNA - JOHNY CASH & WILLIE NELSON

 

Na dobry początek dnia piosenka ze słowami i muzyką Johny Casha         "I Still Miss Someone" z roku... 1958.



Tekst podaję poniżej; również całkiem niezłe jego tłumaczenie. Naprawdę warto się zrelaksować u zarania dnia.


"I Still Miss Someone" 

At my door the leaves are falling

A cold wild wind has come .

Sweethearts walk by together

And I still miss someone


I go out on a party

And look for a little fun

But I find a darkened corner

'Cause I still miss someone


Oh, no I never got over those blues eyes

I see them everywhere

I miss those arms that held me

When all the love was there.


I wonder if she's sorry

For leavin' what we'd begun

There's someone for me somewhere

And I still miss someone.


Wciąż za kimś tęsknię.

Przed moimi drzwiami opadają liście.

Nadszedł zimny, dziki wiatr.

Zakochani razem spacerują,

a mnie wciąż kogoś brakuje.


Idę na imprezę

i szukam odrobiny rozrywki, 

ale znajduję zaciemniony kąt,

ponieważ wciąż mi kogoś brakuje.


O nie, nigdy nie przeboleję tych niebieskich oczu,

widzę je wszędzie.

Tęsknię za tymi ramionami, które mnie trzymały,

kiedy cała miłość tam była.


Zastanawiam się, czy jest smutna,

że zostawiła to, co zaczęliśmy.

Gdzieś jest ktoś dla mnie

i wciąż mi go brakuje.


17.01.2022, Toruń


6 komentarzy:

  1. No to sobie dzień i tydzień rozpoczęłam muzycznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a ja zakończyłem w ten sposób, w nocy, poprzedni dzień :-)

      Usuń
  2. Optymistyczny tekst, optymistycznie zaczynam poniedziałek i ferie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... oj, no tak... kujawsko-pomorskie ma ferie... pomyślności i z dala od wirusa...

      Usuń
  3. W Warszawie burza i deszcz ze śniegiem. Przyda się muzyczna rozgrzewka, tym bardziej, że nastrój raczej ponury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był taki miły przerywnik, bo akurat 16-ty i 17-ty stycznia były to dni kłopotliwe dla mnie. Pozdrawiam.

      Usuń