ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

14 czerwca 2018

SŁÓWKA (2) TYLKO SEN


 Wiadomo, że bez czytania i pisanie porządnie nie zasnę. Ileż to miałem planów na to, co napiszę w pierwszym „rozdaniu”, a tu masz… zrobiłem sobie kolację, skorzystałem z toalety na pięknym, cichutkim parkingu przy autostradzie A84 łączącej Cean z Rennes… i odjęło mi myśli. Nawet nie mogę doczytać kilku stron powieści Broszkiewicza „Doktor Twardowski”. Liczy się tylko sen.

[12.06.2018, Aire de la Baie, Le Parc, La Manche we Francji]



4 komentarze:

  1. Bez odpoczynku nie ma efektywnego działania. A sen jest najważniejszy. Broszkiewicz? Nie pamiętam, kiedy miałam go w ręce.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sen jest najlepszym przyjacielem człowieka. Szczególnie zmęczonego długą drogą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam w pełni.... tylko nie za kierownicą :-)

      Usuń