ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

20 marca 2020

NO, DOBRZE

No, dobrze, cztery obrazki.

Obrazek 1. Masza w swoim domku. Właściwie jest to domek przechodni, bo korzysta z niego również Adelka. A jeszcze bardziej właściwie to domki są dwa i stworzenia na przemian zajmują jeden lub drugi. Rzadko się zdarza, aby oba domki równocześnie były zajęte. Jeśli są wolne, to oba zwierzaki wskakują na moją wersalkę; Masza kładzie się "w głowach", Adelka "w nogach". 

Obrazek 2. Adelka w pozycji "na sfinksa", którą szczególnie lubię. Spojrzenie, jak widać, jeszcze nietęgie, bo zdjęcie zrobione rankiem i jeszcze przed śniadaniem, co ma ogromny wpływ na energię suczek - dopiero najedzone wpadają w szał zabawy.



Obrazek 3. Pyszczek Adelki w znacznym przybliżeniu. Ciężko jej zrobić takie zdjęcie en face, albowiem podczas fotografowania Adelka znajduje setki powodów do wykonywania nieskoordynowanych ruchów. Interesują ją głównie zapachy dobywające się z kuchni i lodówki.


Obrazek 4. Uwielbiana przeze mnie scena z Maszą. Odległość pomiędzy ławą a tapczanem, na którym siedzi suczka jest na tyle duża, że psina nie jest w stanie przeskoczyć ze swego miejsca na ławę. I teraz istotna rzecz: na pudełku po moich lekarstwach położyłem, o zgrozo pierniczek w kształcie rogalika. Masza przepada za pierniczkami i wszelkimi innymi ciastkami. Nie mogąc pochwycić ciastka zębami czy pazurami, obszczekuje mnie, abym przybliżył psince rogalika. Nic z tego. Pieski nie powinny jeść słodyczy.
Żona mówi, że jestem sadysta.



[20.03.2020, T.]


8 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    Urocze obrazki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... może nie tyle obrazki urocze, co moje piesiunie... również pozdrawiam

      Usuń
  2. Milion lajków!!!
    Jesteś sadysta pierniczkowy:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj również zaistniała scena podobna do tej na ostatnim obrazku. Tym razem nie miałem sadystycznych ruchów - Masza zauważyła, że na ławie leży taki przysmaczek, po którego schrupaniu czyszczą się psom zęby.

      Usuń
  3. Polałeś miód na moje serce. Kto tak rozpieszcza zwierzaki, nie może być sadystą, to przecież oczywiste. Buziaki dla całej ferajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wrócę w jakimś z postów do moich piesków, bo zawsze mam niedosyt, że czegoś tam o nich nie napisałem, a powinienem. Buziaki przekazane.

      Usuń
  4. No pewnie że sadysta.
    Jak można znęcać się nad takimi słodkimi psineczkami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci na ucho, że psineczki od czasu do czasu znęcają się także nade mną :-)

      Usuń