ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

09 marca 2020

ZMIANA KRAJOBRAZU

Krajobraz wygląda inaczej, gdy doświadczasz go z z miejsca obok kierowcy.
Jest ładnie, by nie powiedzieć pięknie. Początek marca, wigilia Dnia Kobiet, droga prowadząca do..., gdzie czekają na mnie dwie suczki.
Przyzwyczajony byłem do tego, że sam prowadzę, a tu masz, jestem, co najwyżej, miernym pilotem.
W każdym bądź razie pozmieniało się i jestem z tych zmian zadowolony, oczywiście z wyjątkiem tej, co nie pozwala mi normalnie chodzić.
Pieski nie zawiodły. Znów było serdeczne powitanie przez podskakiwanie i całowanie, i ta uniesiona mordka Adeli, z wyrazu której wyczytuję dumę z tego, że to ona sprowadziła mnie w to nowe miejsce.
A potem był późny wieczór i noc, przepięknie przespana, wygodna, choć w towarzystwie leżącej w poprzek łoża Maszy.
I w końcu pogodny poranek 8 marca, i taka jakaś błogość, i świadomość tego, że trzeba wytrwać, bo inaczej... .

[09.03.2020]

6 komentarzy:

  1. Trzeba wytrwać dla tych i tamtych dziewczyn, które Cię otaczają ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się, choć nie wszystko ode mnie zależy

      Usuń
  2. Nie ma innej opcji, żadnego inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji jutrzejszego Dnia Mężczyzn życzę by Adela i Masza mogły się cieszyć Tobą jak najdłużej. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakkolwiek nigdy nie pamiętam o takim dniu. Pozdrawiam

      Usuń