CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

22 lutego 2023

ZAPISKI Z CZASÓW DYKTATURY (856 - 857) REZYGNACJA. WOLAŁBYM.

 


856.

Ostatnio przestałem korzystać z Onetu, gdyż wprowadzili tam jakiś obowiązek abonamentowy, jeśli chce się przeczytać cały tekst. Tak jest np. w Newsweeku czy w Gazecie Wyborczej – oczywiście chodzi o internetowe wydania tych portali. Wychodzę z założenia, że jeśli sam prowadząc „kawiarenkę” nie wymagam żadnych opłat za umieszczane teksty, to nie będę tolerował opłat wymaganych przez wszystkie portale, które wymyśliły sobie opłaty. Jest to może dosyć pokrętne tłumaczenie z mojej strony, bo gdzie mi tam do jakości i pojemności portali, ale trzeba chyba mieć swoją godność, prawda? Zwłaszcza że do swojego bloga nie przypinam płatnych reklam.

857.

Niestety będę się musiał poddać operacji. Nie jest ona zabiegiem ratującym życie, ale posiadając jedną nerkę, trzeba brać pod uwagę różne okoliczności. Wolałbym ten zabieg przeprowadzić latem, bo ostatnimi czasy jestem bardzo zajęty i nie chciałbym „nawalić”. Na razie jeszcze się trzymam nieźle… zobaczymy, jak będzie dalej.


[22.02.2023, Toruń]

8 komentarzy:

  1. Każdy lekarz to powie, że zabiegi przeprowadzane latem trudniej się goją i bakterii więcej, więc trzeba się cieszyć, że póki co chłodno, więc zabieg będzie udany, czego Ci życzę.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale ja wolę w lecie, bo jestem teraz zajęty...

      Usuń
  2. Niestety... I mnie czeka operacja....
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu byłam oburzona na portal dla bibliotekarzy online, który zrobił to samo, rozumiem wydatki, ale czytania artykułów potrzebnych do pracy szkoła nie chciała mi opłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a ja uważam, że dla bibliotekarzy ten portal powinien mieć bezpłatny dostęp...

      Usuń
  4. Prośby o pieniądze na portalach , które zarabiają na reklamach , które zabierają czas są niesmaczne ale co zrobić. Jedną operację chyba wszyscy przeszli szczęśliwie. Kloszardównę wycięło. Dobry początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, nie wiadomo, czy wróci... ja raczej za nią nie tęsknię...

      Usuń