CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

09 czerwca 2019

KTÓRA WERSJA?

SUNDAY MORNING COMING DOWN to jedna z piękniejszych i w dodatku ulubionych przeze mnie piosenek country. Przedstawieni poniżej odtwórcy tej uroczej, nieco nostalgicznej i do bólu prawdziwej pieśni. Był jeszcze jeden - Waylon Jennings, ale uznałem, że chociaż bardzo go cenię jako piosenkarza country, to jednak rockowa wersja Sunday Morning nie bardzo mi odpowiada.
Lubię stare hity country, a w ogóle jeśli chodzi o ten gatunek muzyczny, podoba mi się to, że wielu wykonawców ma ten sam utwór w swoim repertuarze. Jak to się ma do praw autorskich - nie wiem.
Zgodnie z tytułem tekstu zabawię się (zabawimy) w wytypowanie najmilszej uszom wersji piosenki. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka. Mam swego ulubieńca, ci jednak nie przeszkadza mi w sluchaniu wersji innych wykonawców. Jeśli kogo bawi taka gra, rad byłbym poznać zdanie słuchaczy kawiarenki.

1. Willie Nelson


2. Kris Kristofferson


3. Johny Cash


[09.06.2019, Aire de Garabit we Francji]

1 komentarz:

  1. Trudny wybór, każda wersja ciekawa w swoim rodzaju, trzecia kojarzy sie z westernem, druga z filmem drogi, pierwsza to typowe country.
    Najmilsza dla ucha (mojego) chyba druga...

    OdpowiedzUsuń