ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

03 lipca 2021

ZAPISKI Z CZASÓW DYKTATURY (449 - 451) EURO. NIE TYLKO HYMN. BLOKADA.

 

449.

Wczorajszy dzień minął mi na jakimś zatruciu, wskutek czego byłem nie do życia. Nawet mecz Włochów z Belgami na Euro nie zdołał mnie do końca wyzwolić z paskudnego nastroju. Ale skoro już jestem przy tym meczu - według mnie był to przedwczesny finał. Przed mistrzostwami stawiałem na Belgów i po części na Włochów, którzy na obecnych mistrzostwach grają jak nie Włosi - u trenera Manciniego "catenaccio" nie znajduje uzasadnienia i pięknie się ogląda zespół włoski, atakujący, świetny technicznie. Życzę Włochom powodzenia, a jednocześnie obserwując fazę grupową Euro 2020 dochodzę do wniosku, że nasz zespół słusznie nie znalazł się na tym etapie rozgrywek, bo jest o klasę słabszy od całej ósemki.

450.

Przypadkowo, na swoje nieszczęście, uruchomiono mi w przerwie meczu Belgia - Włochy "dwójkę" i akurat trafiłem na pisowską piosenkarkę Górniak Edytę w piosence "Trudno tak", którą onegdaj śpiewali wspólnie Edyta Bartosiewicz i Krzysztof Krawczyk. Uważam, że takie niszczenie piosenki, czego dokonała Górniakowa, powinno być karane z urzędu.

Poniżej prawdziwe wykonanie tego przeboju, obecnego już wcześniej w kawiarence, aby poluzować nerwom moim postronki.


451.

Po udostępnieniu w kawiarence tej ślicznej piosenki miał nastąpić koniec tego wpisu, ale zdarzyło się coś, co rozśmieszyło mnie na cały głos. Otóż administracyjni kolesie z fejsbuka uniemożliwili mi udostępnienie na na moim profilu s t r a s z n e j rzeczy, a mianowicie dawno niesłuchanej, a pięknej i budzącej wspomnienia piosenki Toma Jonesa "Delilah". Dlatego też, korzystając z okazji, że zawsze mogę liczyć na moje googlowskie konto, umieszczam tę piosenkę w kawiarence. Naprawdę warto ją sobie przypomnieć.


Aha, moim poprzednim udostępnieniem na fb było to:

.

może więc z tego powodu...


[03.07.2021, Toruń]


6 komentarzy:

  1. 1. Mam nadzieję, że już wróciłeś do formy...
    2. "Delilah" jest piękną piosenką.
    3. Pani Olga Tokarczuk to niezwykle mądrą osoba.
    Może też dlatego tak przez maluczkich niedoceniana i wręcz lekceważona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Do fizycznej nie bardzo, do psychicznej - niestety podobnie;
      2. Pewne wspomnienia "występują" u mnie w związku z tą piosenką;
      3. Myślę, że "prawdziwi Polacy" nie czytają Olgi Tokarczuk i dlatego wypowiadają się na temat autorki :-)

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    Edyta Górniak nie jedną cudzą piosenkę zniszczyła. Czy ona nie ma piosenek, specjalnie dla niej i pod jej interpretację stworzonych?
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy ona najwidoczniej do ludzi, którzy siebie nie słyszą.... dziękuję i odwzajemniam

      Usuń
  3. O losie, jak mawia znajoma, a czymże to pisarka lub piosenkarz narazili się fejsbookowi?
    Zatrucie? Latem o to nie trudno!
    Zdrówka!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Administratorzy fejsbuka mają to do siebie, że wstrzymują pewne funkcje, z których użytkownik korzysta, nie podając przyczyn, albo tłumacząc powód zablokowania w sposób urągający ich inteligencji.
      Myślę, że to coś bardziej skomplikowanego z tym zatruciem...

      Usuń