CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

06 października 2022

ZAPISKI Z CZASÓW DYKTATURY (791) NA DWOJE BABKA WRÓŻYŁA

 



791.

Przeszły kolejne moje urodziny i jak zwykle tego dnia, to znaczy piątego października pogoda była może nie najpiękniejsza, jak to drzewiej bywało, ale ładna.

Za chwilę szlag trafi mój profil na facebooku, na którym mam, o zgrozo, aż 21 znajomych. Kiedyś mówiło się: "Nie masz konta na fb – nie istniejesz". Zatem mam dwie możliwości na nieistnienie. Pierwsza – pozbawić się życia, i druga – dokonać likwidacji konta na facebooku. Zaznaczam, że jest to pomysł na teraz, a co się stanie za tydzień, dwa... Bóg raczy wiedzieć.

Póki co z wielką niechęcią kontynuował będę swoje wpisy na kawiarenkowym blogu... jak długo, patrz wyżej.


[06.10.2022, Toruń]

2 komentarze:

  1. To ja nie istnieję w takim razie!
    Spóźnione życzenia urodzinowe: zdrowia, pogodnych dni dla polepszenia nastroju i wytrwałości w pisaniu, bo masz wiernych czytelników.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja istnieje na Fb ale tylko po to aby szybko kontaktować się ze znajomymi.
    Na blogu z pewnością masz wiernych czytelników.... A raczej czytelniczki.
    Bądź zdrowy Andrzeju...

    OdpowiedzUsuń