ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

25 września 2016

OBRAZKI (3) WOKÓŁ SANREMO

Wjeżdżam już w śródziemnomorskie krajobrazy, przejeżdżając Alpy w Tande do Francji, po czym znów przekraczam granicę francuko-włoską i jawią się w przedpołudniowy słońcu takie oto widoki:


... krótki przystanek nad Morzem Śródziemnym

... palmy przy drodze to widok bardzo typowy dla tych stron

... trasa biegnie cały czas wzdłuż wybrzeża... już widać Sanremo

... wjeżdżam do Sanremo, miasta włoskiej piosenki

... fragment miasta widzianego z "lotu renówki"

...a oto "wzgórze, które dzwoni", czyli Poggio di Sanremo

...a kiedy wspiąłem się wyżej, skąd dzwon głosu dochodził...

....z półcienia, już na szczycie, wyłania się Śródziemne Morze

... morze w delikatnej mgiełce, a tuż obok kwiaty... kwiaty...

... przy tej zatoczce uwiło sobie gniazdko Sanremo

...a oto ciche, spokojne, stare Poggio di Sanremo

Pora wracać.


2 komentarze:

  1. Zobaczyć takie Sanremo i umrzeć - jak w tej piosence. Krajobraz pozostaje na długo pod powiekami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce zostało złamane. Nigdy nie wierzyłem, że odzyskam moją byłą ponownie, dopóki Dr Trust nie przyprowadził mojej byłej w ciągu 24 godzin z potężnym zaklęciem miłosnym. Jest niezawodny, aby uzyskać pozytywny wynik, skontaktuj się z rzucającym zaklęcia dla zaklęcia miłosnego na e-mail: {placeofsolutiontemple@gmail.com} lub WhatsApp na + 1 443 281 3404

    OdpowiedzUsuń