ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

25 września 2016

OBRAZKI (4) W ALPEJSKIEJ FRANCJI

A to już Alpy francuskie, okolice Argentire w drodze do Gap. Pokonałem już Montgenevre, gdzie Francja podaje graniczną dłoń Italii, przejechałem przez Briancon i zatrzymuję się w takim oto miejscu...

... prześliczna pogoda

... a tego alpinistę zawsze miałem chęć sfotografować... wreszcie się udało

... alpinista od drugiej strony... poniżej mój samochodzik

... i jeszcze jeden obrazek... chmurzy się wprawdzie, ale to nic, a noce w tym miejscu bywają chłodne i gwiaździste.

Pora w dalszą ruszać drogę.

[25.09.2016, Saint Avoid w Lotaryngii, Francja]



3 komentarze:

  1. Bardzo dziarski ten alpinista i gotów do drogi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dumny :-) koniecznie chciałem zrobić mu zdjęcia...

      Usuń
    2. Alpinista ma być z czego dumny. Tak tu pięknie...

      Usuń