ŻYCZENIA

ZDROWYCH, POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT

CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

23 listopada 2017

POSUCHA

Zanim po raz kolejny wyobraźnia uruchomi fikcję, która jest życiem, czy na odwrót, należało stanąć twarzą w obliczu posuchy. Ktoś powie, jakże to posuchy, skoro dżdżysto i deszczowo-wilgotnie, a ja odpowiem, że w rzeczy samej posucha; spróbowałem tylko telewizor włączyć, i co?
Nie żebym uczynił to niezwłocznie, bo trzeba było najpierw załadować kijankę, przewieźć ją to załadowane, dojechać, wyładować, przenieść i zrobić jako taki porządek, sycąc się przy okazji domowym obiadem. Dopiero potem klik i poszperać w programach, aby się przekonać, że posucha, czyli w kolokwialnym języku, co było to i jest, żadnych rewelacji, zaprzyjaźnione inaczej wojska tak jak w okopach się rozsiadły, tak i w nich trwają i ponad barykadą rozrzucają ulotki zachęcające do poddania się, co wiemy, że nigdy nie nastąpi, bo aby do tego doszło, koniecznym warunkiem jest, aby ktoś ustąpił, a ustępuje zazwyczaj mądrzejszy, ba, ale gdzie ich szukać.
Po tym przydługim wstępie stwierdziłem, że po to są internety, aby móc wyłączyć telewizor i tym sposobem natrafiłem na taki oto filmik, którego nie skomentuję, bo sam za siebie mówi.

... i jak?

[pisane w dniu 23.11.2017, Dobrzelin]

6 komentarzy:

  1. No właśnie ..... tak.
    Dobrze, że to znalazłeś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami, a nawet częściej niż czasami, lubię posłuchać mądrzejszych słów...

      Usuń
  2. Cóż mogę powiedzieć, takich duchownych ze świeca szukać! ja wczoraj dowiedziałam się z mediów, że drewno jest źródłem zła i szatana i grzechem jest nie wywozić go z lasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się dowiedziałem, ba, obejrzałem sobie tego, któremu korniki zorały mózg...

      Usuń
  3. Część polityków rości sobie prawa, by przedstawiać poglądy jako wysłannicy Boga.Nadmiar pychy pewnie kiedyś nadmie się jak balon. Ale czy doleci do nieba, śmiem wątpić.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...oj tak, nadymają swoje niepiękne buzie budyniową mową, na tyle ciemni, że nie wiedzą, że cytują szatańskie wersety...

      Usuń