CHMURKA I WICHEREK

...życie tutaj jest także fikcją, choć nie zawsze...

22 października 2023

POLSKA KRONIKA FILMOWA 57/12

 https://35mm.online/vod/kroniki/polska-kronika-filmowa-57-12

POLSKA KRONIKA FILMOWA 57/12

  • Polsko-radzieckie porozumienie o regulacji przebiegu granicy.

  • Mazowsze” powraca z Londynu: wielki sukces!

Mira Zimińska

  • Pionierzy polskiego narciarstwa świętuję półwiecze tej dyscypliny sportu.

Jeden z pionierów narciarstwa

  • Śląskie tańce


  • Janusz Sidło żeni się.

  • Warszawskie akademiki są przepełnione.

Tak się mieszkało w akademikach

  • Sztandar Młodych” zaprasza Warszawiaków do gry terenowej.

  • W warszawskim ZOO czeka 11 małych zwierząt do wykarmienia butelką.


Mleczko dla misia


  • Ze świata:

  • znaleziono ropę na Saharze,

  • bunt więźniów w sycylijskim Palermo,



  • wystawa w Paryżu: jak będzie wyglądać kuchnia w roku 2000?


[22.10.2023, Toruń]

2 komentarze:

  1. Pamiętam odwiedziny w akademiku u kolegów, bo ja mieszkałam na stancji. Uciekłam przerażona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkałem w malutkim pokoiku u ciotki Potem różnie bywało.

      Usuń